Продавець Світ авто розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
982 відгуків
Гарнізонна вулиця, 1, Дніпро, Україна
Додати відгук
МИР АВТО
+380 (98) 132-65-71
+380 (66) 909-51-72
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаДоставка Новою Поштою. Оплата при отриманні поштою (накладеним платежем) - або на картку. Доставка від 1 до 3 днів.
  • Магазини RozetkaДоставка у магазини Rozetka — зручно отримайте замовлення у найближчому фірмовому магазині Rozetka. Після надходження ви отримаєте SMS або сповіщення в застосунку. Термін зберігання — до 5 днів.
  • УкрпоштаДоставка Укрпоштою — отримання у найближчому відділенні пошти по всій Україні. Після прибуття замовлення ви отримаєте SMS-повідомлення. Термін зберігання — до 7 днів.
  • Доставка кур'єром

Способи оплати

  • Пром-оплатаВи оплачуєте ваше замовлення на картку PROM.UA Поки ви не отримаєте ваш товар, гроші нашому магазину не буде передано. Якщо ви відмовитеся від товару, або скасуйте його, гроші повернутися відразу до вас на карту,
  • ПісляплатаПісляплата — оплата замовлення готівкою або карткою під час отримання у відділенні або від кур’єра. Зручно та безпечно: сплачуєте тільки після огляду посилки.
  • Оплата на рахунокПропонуємо зручний та безпечний спосіб оплати для наших клієнтів — оплата на розрахунковий рахунок. Це надійний та прозорий метод проведення платежів, який гарантує безпеку ваших фінансових операцій. Все, що потрібно зробити, — перерахувати необхідну суму на наш розрахунковий рахунок UA303052990000026000020406427. Таранець Карина. Рекомендуємо використовувати цей спосіб для швидкого та надійного проведення платежів.
  • Готівкою
  • Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPay

Гарантія:

Обмін/повернення товару належної якості здійснюється:

якщо збережено його товарний вигляд;
якщо він не використовувався;
у разі транспортні витрати оплачує покупець;
Умови обміну/повернення товару неналежної якості:

У разі виявлення пошкоджень під час транспортування або заводського шлюбу (тільки у присутності співробітників транспортної служби) споживач має право повернути або обміняти товар. У такому разі транспортні витрати оплачує інтернет-магазин.

У разі виявлення належної працездатності товару, повернення товару здійснюється за рахунок інтернет-магазину.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner