Продавець Світ авто розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
711 відгуків
Гарнизонная улица, 1, Дніпро, Україна
Додати відгук
МИР АВТО
+380 (98) 132-65-71
+380 (66) 909-51-72
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Покупець може здійснити повернення товару зв'язавшись по телефону зазначеному на сайті з Менеджером та повідомити про бажання повернення. Обмін/повернення товару належної якості здійснюється за умов: - товарна упаковка непошкоджена - комплектація повна - відсутні будь-які механічні пошкодження - відсутні сліди користування Повернення здійснюється використовуючи поштову службу. Адресу повернення уточнюйте у менеджера, оскільки товари відправляються з різних складів та різних поштових відділень. Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок Покупця. Повна сума замовлення повертається Покупцю на банківську карту або пересилається післяплатою Новою Поштою протягом 5 днів після отримання даного товару компанією. Умови повернення / обміну товару НЕНАЛЕЖНОЇ якості: У разі виявлення пошкоджень під час транспортування або заводського браку (у присутності співробітників транспортної служби) Покупець має право повернути або обміняти товар. Покупець може зв'язатися з Менеджером за номером телефону зазначеному на сайті та в індивідуальному порядку вирішити питання повернення/обміну товару неналежної якості. Повернення здійснюється використовуючи поштову службу. Адресу повернення уточнюйте у менеджера, оскільки товари відправляються з різних складів та різних поштових відділень. Зворотна доставка товарів неналежної якості здійснюється за рахунок Продавця. Повна сума замовлення повертається Покупцю на банківську карту або пересилається післяплатою Новою Поштою протягом 5 днів після отримання даного товару компанією.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner